HABERLER GÜNDEM

28 Ocak 2014 Salı

GÜNEY BEBEK ,LOHUSA TACI

    Uzun bir süredir hazırlıklarımız başladı.Biraz ondan biraz bundan, bebeğin valizi derken 38. haftaya girdik ve hiçbiri tam değil .İlk defa blogumda paylaşıyorum bizde Allah nasip ederse  şubat ın onundan sonra ailemizin dördüncü üyesini bekliyoruz.İkinci bebeğimiz de erkek.İsim konusunda üç kişi ortak bir noktada
buluşamasak da GÜNEY ismine çok itiraz gelmedi.Ege, Caner olsun diyor ama sorun bakalım niye.İzleyenler bilir Köstebekgiller deki Caner den dolayı:))
     Cuma günü 15 tatile girdik ve ben de yarım yarım olan hazırlıkları tamamlamak için tam da bunu istiyordum.Bugün  baya bir yol katettim aslında.Bittikçe paylaşmaya devam edeceğim.İlk olarak lohusa tacım bitti.Daha önce de bir arkadaşıma hazırlamıştım.Orda neden kırmızı yaptığımı açıklayan bir yazı var merak edenler için.

Çok da şatafatlı bir şey istemedim .bence bu kadar süs yeter.Umaım beğenirsiniz.

Hiç yorum yok: