HABERLER GÜNDEM

2 Şubat 2014 Pazar

BEBEK SEPETİ HAZIRLAMA

Bu gerçekten içime sinen bir çalışma oldu.Hazırlıklara gaz vermek için on beş tatili dört gözle bekleyen ben  ,Ege 'min hastalanıp hastanede yatmasıyla tekrar ara vermek zorunda kalmıştım.Çok şükür oğlum artık iyi .Evimizdeyiz  , kaldığımız yerden hummalı bir çalışma halindeyiz.Şurda geri sayım başlamışken  aklımızda ne varsa ,içimizden geldiği gibi yapıyoruz.

Sırayla hepsi gelecek  yayın akışına ...İlk defa sepet süsledim .Ama çok içime sindi çoook.Bu kadar olur.Gözümün önüne ne geldiyse aynısı oldu.Tabi gözümün önü diyorum ama internetten araştırdım.
 Bu konuda sepetimden ve kendimden çok emin değildim.Sepeti kapitone kumaşla kapladım. Beyaz, gümüş rengi ve altın sarısı seçenekleri olan kumaşlara bakarken Ege birden atıldı ben bunu seçtim diye.  Sonuçta bu hazırlıklar iki oğlumuz için de olduğu için onun kararına da danışıyoruz sık sık.Tül rengini de kumaşa uygun olarak sarı seçtim. Kumaşı sepete dikerken yine altın sarısı simli ip kullandım. Kenarlarına tülü pileli şekilde dikip silikon tabancasıyla yapıştırdım.Üzerine yine tülü boğum boğum bağlayıp ( bu aşamada devreye eşim de girdi ) yapıştırdık.Sapının önce tül sardım sonra yine boğumlu tüllerden hazırladık ,yapıştırdık.Son olarak ara ara nazar boncuğu ,ve bir tane de kelebek yapıştırdık.
 Resimlerden tam olarak anlaşılıyor mu bilemiyorum ama ben  sizleri resimlerle başbaşa bırakıyorum .Umarım beğenirsiniz.


Hiç yorum yok: