HABERLER GÜNDEM

16 Nisan 2013 Salı

23 NİSAN NEŞE DOLUYOR İNSAN :)

 Öğretmen olduğum için midir bilemem ama ben gerçekten her 23 Nisan neşe dolarım.Önümüzdeki salı 23 Nisan ama bu hafta  sınıflar süslenmeye başlanmıştır bile.daha önceden süslediğim resimlerimi paylaşmak istedim sizlerle.Belki bi kaç kişiye fikir olur.Aynı şekilde ben de fikirlere farklı sınıf süslemelerine açığım Paylaşırsanız sevinirim doğrusu.      
                                                                                                          
Hani sınıfın ortasından çapraz ip çekip sınıf süslemeyi sevmiyorum ben .Pencere ve sınıf panolarını süslemeyi seviyorum.Hazır süs kullanmak yerine her öğrencinin makasının değdiği ,birini yapıştırdığı ,birinin katladığı  organize bir şekilde süsleriz sınıfımızı.Çocuklar süsleri kendileri yaptıkları için sınıfın halini daha çok           
beğeniyorlar.                                                                                                                                           
Kapıdaki her papatya bir öğrenciyi temsil ediyor.Belli olmuyor ama her öğrenci kendi yaptığı papatyayı taktı ve üstüne ismini yazdı.                                                                                                                             


Hiç yorum yok: