HABERLER GÜNDEM

14 Kasım 2013 Perşembe

KEÇE KALIPLARIM GÖRÜCÜYE ÇIKTI:)

  Bugüne kadar çalıştığım keçe kalıplarımıgörücüye çıkarıyorum .Meraklısına duyurulur.Kendi ellerimle çizip kullandığım kalıplarım...Hem fikir olur hem de çizimi iyi olmayan keçeseverlere  fayda olur diye  paylaşmak istedim. İşine yarayan olursa ne mutlu bana .Tek tek resimlerini ve nerelerde kullandığımı yayınlıyorum şimdi.


Kullanacağınız kalıptan bir kaç tane çıkarmanızı öneririm.Kalıbın bölümlerini çıkarmak için ...Yukarda bi tane örnek verdim.
 Mirza 'ma yaptığım  kapı süsünün deniz canlıları....

Mirza'mın doğumunda gelenlere verilmek üzere yaptığım anahtarlık kalıpları.Bebek yüzü de kapı süsündeki denizci bebek...

 Kerem ve Ege kankalara yaptığım tişört süslemede kullandığım kaykay yapan dinazor kalıbı....
Farecik şarkısında kullanması üzere Ege'ye yaptığım farecik taç ve papyonu.Farecik farecik çok yaramazsın..
   Oğluşumun köpük bardak kullanarak anasınıfında yaptığı kalemliğin tarafımdan güncellenerek bir ürün değerlendirmeye dönüştüğü kalıp....Anasınıflarında ya da evde çocuğunuzla birlikte yapabileceğiniz çok güzel bir faaliyet...

   Ben bütün bu çalışmaları yaparken çok büyük keyf aldım umarım faydalanmak isteyenlere de aynı kkeyfi verir.

Hiç yorum yok: