HABERLER GÜNDEM

16 Nisan 2013 Salı

BARIŞ MANÇO KOSTÜMÜ İÇİN PERUK

       Barış Ege'm Barış MANÇO oldu:)  1 Şubat 1999 'da kaybettik biz büyük sanatçıyı...Türkiye'nin  dünyaya açılan penceresiydi Barış Manço.Değil internet , tek kanallı dönemlerde adını bile duymadığımız ülkelerle tanıştırdı bizi.Adeta barış elçisi olup karış karış gezdi ...Sıcak ,içten davranışları ile kendine ve Türk halkına sempati uyandırdı.Haftasonu TRT1 ekranında ailecek izleyebileceğimiz programlar yaparak hem eğlendirdi hem bilgilendirdi.                                                                                                                                                            
                                                                                              
İşte böyle bir değeri unutturmamak adına her yıl bir çok yerde olduğu gibi Marmaris'te e de  Barış Manço'yu anma gecesi düzenlendi.Öğretmeninin sınıfta çaldığı Arkadaşım Eşek şarkısına bayılan Barış Ege 'ye de Barış Manço olmak düştü.                                                                                                                                  

       Peruk ile başladık işe.Diz altı file çoraba eşit uzunluklarda  kestiğim ipleri geçirerek yaptım.Çorabın ucu çok dardı kestiğim halde kaçmadı .(Çorabı oyuncak ayının kafasına geçirerek yaptım ki muntazam olsun diye)                                                                                                                                                 

Çorabın ortasından yanlara doğru yaptım.Dantel tığının arka tarafı ile delikten geirdim.Sallanan kısımları yuvarlak görünümlü yerden geçirerek sıkılaştırdım.Bu şekilde çizginin iki tarafını da birer sıra yaptım Ense kısmını aşağı bakacak şekilde yaptım.Kabarmaması için aralara yapmadım. Bu kez de kafayı salladıkça boşluklar ortaya çıkacaktı.Yukarıdaki  sırayı aynı doğrultudaki deliklerden bir kaç kez geçirerek hem kabarmasını hem de açıklık olmasını önledim.Umarım anlaşılır olmuştur.


17 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba file çorap ile bende uğraşıyorum delikler cok sık ve de çoçukların başını sıkıyor yardımcı olabilir misiniz

barışegeninannesi dedi ki...

Merhaba çorabın ucundan kafadan çıkmayacak şekilde kesince sıkmıyor. Bütün deliklerden gecirmenize gerek yok .kafaya takınca çocuğun saçlarından açıklar görünmüyor. Altlara gelince de üstteki sacları deliklerden geçirerek saçların kabarmasını önledim

Adsız dedi ki...

MERHABA Barış Ege nin annesi :) Benim oğlumda Barış Manço olacak kostüm için yardımcı olabilirseniz çok mutlu olurum...sura.mustu@hotmail.com
Bende küçük EFE nin annesiyim :) contact kurarsanız inanılmaz mutlu olurum..

barışegeninannesi dedi ki...

Tabi seve seve yardımcı olurum :)

Unknown dedi ki...

Peruk konusunda yardimci olabilirmisiniz

barışegeninannesi dedi ki...

Yapıp satmıyorum ama sorularınız varsa yardımcı olmaya çalışırım :)

Adsız dedi ki...

Bana yardımcı olur musunuz ?

Unknown dedi ki...

Merhaba bende peruk yapacagim ve yardiminiza ihtiyacim var yardimci olurmusunuz

barışegeninannesi dedi ki...

Instagram dm den ulasirsaniz yardimci olurum

Ergun K. dedi ki...

Barış Ege'nin güzel blogunu Bugün "Barış Manço ilelebet" Facebook grubumuzda yayınladık. Teşekkürler

barışegeninannesi dedi ki...

Ben tesekkur ederim🤗

Zuzu dedi ki...

Nasıl alabilirim

orijinal_anne dedi ki...

merhaba şuan bu peruğu yapmaya çalışıyorun umarım görürsünüz acil cvp lazım file corap çocuğun kafasına sığmıyorkki çok dar :( siz nası aldınız

Adsız dedi ki...

Hangi marka ip kullandınız soyleyebilirmisiniz

Unknown dedi ki...

Bu perugu nasil temin edebilirim

Nuray dedi ki...

Nasıl yaptınız anlatirmisin

Unknown dedi ki...

selam oğlum 23 nisanda barış manco olacak kafeleri ödünç verebilirmisiniz