HABERLER GÜNDEM

31 Mayıs 2013 Cuma

FARECİK FARECİK ÇOK YARAMAZSIN

            Kuzucuum bu kez de fare oldu:))Kuzunun fareye dönüşümü yani.....Minik sevimli bir fındık faresi.Anasınıfı şenliklerinde çocukların eğlence aracı olmadığı ,eğlendirilmesi gerektiğine dair bir yazı gelmiş.Oysaki çocuklar hazırladıkları gösterileri sunarak da eğleniyorlar yaa neyse artık.Öğrencilerin daha önceden bildği iki şarkılık bir sınıf korosu oluşturuldu.Ben farecik şarkısı için bu kostümü hazırladım ve koronun önüne Ege 'yi koyduk hiç prova almadan...Kuzucuğum  ne yapacağını bilemedi tabiii....Kostümün içinde yeterince şirindi zaten bi şey yapmasına da gerek kalmadı aslında.

           Gösteriden hemen sonra da  şu hava ile şişirilen büyük oyuncakların içinde oynarken elinin üzerine düştü  ve  soluğu hastanede aldık.Neyse ki sadece incinmiş  bir kaç gün bandajladık ve eli eski sağlığına kavuştu.
Malzememiz  tabi ki yine keçe .İnce tacıma iki tane fare kulağı çizerek ,kulakları taca yapıştırdım.Bir tane papyon yaptım ve siyah bebe lastiği taktım.
Geçen kreşin sene sonu gösterisinde giydiği siyah kumaş pantolona  askı ve kuyruk diktim.Kuyruğun kalın taraflarını  elyafla doldurdum.
Kostümün bitmiş hali....

Bu da kostümün arkadan görünüşü.Oldukça basit ama sevimli bir kostüm oldu...


1 yorum:

Hayal Hayall dedi ki...

çok tatlı maşallah,Allah bağışlasın:)