HABERLER GÜNDEM

25 Mayıs 2013 Cumartesi

KURBAĞA KALEMLİK

  Merhabalar...Keçe ve nutella kavanozundan bir kalemlik yaptık Ege'yle bu kez.Çocuğunuzla birlikte yapabileceğiniz  çok da eğlenceli bir çalışma.Ege 'nin anasınıfında yaptığı kurbağa kalemlikten esinlendim bunu yaparken.

       Bu da oğluşumun ellerinden .Bayıldım ben bu kurbağacığa.Kurbağa figürü hep sempatik gelmiştir bana . Bu yüzden Ege'nin yaptığı kalemliği nutella kavanozu ,keçe ve peçete yardımıyla daha kullanışlı hale getirip odasına fırça kalemliği yaptık.
     Nasıl yaptığımıza gelince:
Kavanozun ön yüzüne beyaz tutkal sürdük.Küçük parçalar halinde koparıp top haline getirdiğimiz peçeteleri yapıştırdık.Kuruduktan sonra akrilik boya kullanarak  farklı renklerde boyadık.
      Keçeden kestiğim kurbağayı kavanozun arka kısmına peligom yapıştırıcı ile yapıştırdım.Kurbağanın kafası dik dursun diye de arkadan bir çöp şiş yapıştırdım.
      Peçetenin kurumasını saymazsak çok kısa sürede hazırladık kalemliği .Bizde anlatması, yapması sizden....
                                      KOLAY GELSİN  :))

Hiç yorum yok: