HABERLER GÜNDEM

1 Ekim 2013 Salı

KAHVALTILIK UĞUR BÖCEKLERİ :))

 Merhabalar...Yine uzun bir ara verdim.Hatta bir ay atladım.Okulların açılması birinci sınıf almam gibi bahaneler sunabilirim.Aslında bahane evet.Bu arada fotoğraflar da birikti.Ama ben en son yaptığımdan başlamak istiyorum bugün.Ege'nin bugünkü kahvaltısı bu uğur böceği  ailesi oldu.Sabahları biraz vaktiniz varsa  ( ki aslında benim yok.)  çocuğunuza  süpriz bir kahvaltı hazırlayabilirsiniz.Malzemede yaratıcılıkta size kalmış.Ben bu sabah yaptığımı paylaşmak istedim.İşte malzemeler:


MALZEMELER:
tost ekmeği
çeri domates
maydanoz
siyah zeytin
yeşil zeytin
havuç
salam
kaşar peyniri
fındık
     YAPIŞILIŞI:
  Resimden herşey anlaşılıyor ama yine de anlatayım.İki tane tost ekmeğini ev şeklinde kestim.Çatı kısmındaki parçaya çikolata sürdüm.Diğer kısmı ise evin gövdesi oldu.Çeri domatesi  ikiye kestim.iki tane siyah zeytinin ucunu kestim geri kalanlarını sarımsak ezicisiyle ezdim.Çeri domatesinin ucuna siyah zeytini kürdan yardımıyla birleştirdim.Üzerine zaytin ezmesinden benekler yaptım.domatesin altına Maydanoz yaprağı koyarak tost ekmeğine yerleştirdim.
   Üç tane yeşil zeytini ortasından ikiye kestim , gövdeye kaşar peyniri zeytinleri de yaprak olarak ağaç yaptım.Salamdan yol ,fındıklardan taş,havuçtan baca ,zeytin ezmesinden de duman yaparak kahvaltıyı tamamladım.

 Kürdandan tutarak yemek de Ege için ayrı bir zevk tabi...


Hadi bakalım kolay gelsin.

Hiç yorum yok: