HABERLER GÜNDEM

23 Mayıs 2014 Cuma

DİNAZORLU KAPI SÜSÜ

     Bir dinazorlu kapı süsü de benden.Bir kaç yerden esinlendim bu kapı süsünü yaparken.yaklaşık 7-8 aydır aklımda bunu yapmak yapalı da bir iki ay oluyor :) Her şey tamam da bir yayın yapmak çok zor sanki . Aslında en kolayı, en heyecanlısı. Ama bir kaç gün bi takılırsam yayın yapmaya, bu ara açılıp gidiyor.Bazen resim çekmeye vaktim olmuyor,bazen çektiğim resmi beğenmiyorum......Çoğu zaman da tembellik mi desek çoluk çocuk mu desek bilemedim...
    Doğuma bir hafta kaldığını duyunca bir gecede bitirdim bu kapı süsünü .Yapmak zor değil tabi ama iki aylık Güney'im ve altı yaşındaki Ege'me rağmen bir gecede bitirdim.Çok da keyif  aldım yaparken en kısa
zamanda bir tane daha yapmayı düşünüyorum.Bir ismi kalmıştı tamamlanmayan kapı süsümüzün.Ama ismi henüz belli değildi.Biraz da isim yazayım öyle yayın yaparım diye bekledim.KUTLUHAN oldu sonra Sema arkadaşımın doğacak bebeğinin adı.ismi de yazdım ama öyle bir karışıklığa geldi ki kapı süsü Sema 'nın eline geçene kadar bir kaç şehir dolaşmak zorunda kaldı ben de isim yazılı halini resmedemedim.İsim uzun olduğu için bulut ve güneşten vazgeçmiştim.Belki bir gün isimli halini de yayınlarım şimdilik benden bu kadar...
    
      Burak ve Sema 'ya Kutluhan bebekle beraber upuzun musmutlu bir hayat diliyorum.

Diğerkapı süsü modellerine de buradan ulaşabilirsiniz.

Güncel yayınlar içinde facebook adresimi takip edebilirsiniz.

Hiç yorum yok: