HABERLER GÜNDEM

27 Mart 2017 Pazartesi

Afrikalı Kadın Keçe Çanta

kece çanta
Yine sindire sindire yapılmış bir çalışma .Üstünden kaç tane iş bitti Bazen taşlar yerine oturmadı mı
zaman alıyor  elimdeki işin bitmesi.Çantadaki bu iki rengin uyumuna bayılmıştım .Furkan'ıma kapı süsü yaparken.Kalan kısmı ile de çanta yapmaya karar verdim.Çantayı kestiim, diktiiim ,üstüne de çok güzel keçe çiçekler yaptım...Ama bir türlü elim gitmiyor yapıştırmaya .Çiçeleri öyle koyuyorum,böyle deniyorum....cıık olmadı içime sinmedi.

 keçe kalıp
   Bir taraftan da araştırmaya devam ediyorum farklı nasıl süsleyebilirim diye...Sonra birden bu afrikalı kadını çizmek geldi aklıma. Çizdik ,kestik ,yapıştırdık.
keçe afrikalı kadın
 Sonuç; bu afrikalı kadın çıktı ortaya...
keçe çanta
 Önce kafasında taşıdığı objeyi değiştirdim.
 Sonra da yanına bi kaç tane daha obje yaptım.

 Çantanın çıtçıtı belli olmasın diye de bu testiyi yapıştırdım.

farklı keçe çanta modelleri
 Benim çok içime sinen bir çalışma oldu.Umarım siz de beğenirsiniz.

Hiç yorum yok: