HABERLER GÜNDEM

9 Mart 2017 Perşembe

Anahtar Askılığı

kece anahtar askiliği
Bi boşlukta iki tane keçe ev yapıp atmıştım çekmeceye .Nasıl da zevkli ama anlatamam . Kalıp kullanmadan parça keçelerden birbirine uygun renklerde yaptım.Küçük evi yaparken de şu mavi
kapıdan içeri girdim. Mutfakta üç çocuklu evin annesi .Üzerinde mavi çiçekli pembe elbisesi.Odada yanan sobası, sobanın üstünde kaynayan  tarhana çorbası...Önünde oynayan iki sıpası....Haa  üçüncüsü mü?? O da uyumak üzere elinde maması... Eli kolu dolu gelir babası...Bu küçücük evde kocaman bir dünya gizliymiş meğer ☺
 Sonra  komşu gerek dedim , sarı binayı yaptım☺ Bina diyorum çünkü iki katlı.Ev sahibi üstte ; mahallenin tonton teyzesi ...Kiracısı altta ;onun da var iki bebesi. Örgü örer annesi...Kapısında Mırnav kedisi... Yeri gelir bi kaşık maya için  çalar mavi kapıyı  ...Yeri gelir sıcacık ıspanaklı börek getirdim diye çalınır kapısı ..Hiç hesapsız ,kitapsız kaygısız  yaşayıp giderler işte komşu komşuya ...Mahalle havasında , sevgiyle  , saygıylaa❤


2 yorum:

Hikaye Kalpli Kadın dedi ki...

Ayy ne şeker olmuş. Bayıldım buna. Ellerinize sağlık :)

barışegeninannesi dedi ki...

Çoook teşekkür ederim🤗