HABERLER GÜNDEM

10 Şubat 2013 Pazar

AY DEDELİ UYUYAN BEBEK KAPI SÜSÜ

Nisan ayında dünyaya gelmesini beklediğimiz Ilgın bebek için hazırladığım kapı süsü.Ay dede ve
bebeği yaptıktan sonra uzunca bir süre ,bebeğe nasıl bir kıyafet giydireceğimi düşündüm.Kızımda yok ki tüllü müllü küçülmüş kıyafetleri olsun:) Baktım olmuyor ona da keçeden elbise yapmaya karar verdim.Fotoğrafta çok belli olmuyor ama elbisenin altına tarlatan gibi bir tül giydirdim.O da eteklerinden görünüyor.


 
      Çalışmanın başından beri çok renk kullanmamaya ,masum saf bir ifade vermeye çalıştım.Ama kız
olur da pırıltısız olur mu?Elbisenin kalplerinde, ay dedenin kirpik ucunda ,yanağında ve fiyongunda sim kullandım.Tüle bağlarken bebeğin ismini de kullanmayı düşünüyorum. Onu da o zaman yayınlarım.
       
 Seni sabırsızlıkla bekleyen  anne ve babana sağlıkla sıhhatle  gelmen dileğiyle....:)

3 yorum:

fun DeSign dedi ki...

Ay dede fikri çok hoş olmuş:)Ellerinize sağlık.

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Kapı süsünüzü cok beğendim , ellerinize sağlık

barışegeninannesi dedi ki...

teşekkür ederim:)