HABERLER GÜNDEM

28 Temmuz 2014 Pazartesi

PENGUEN GELİN ARABASI SÜSÜ

Bir Ramazanı daha geride bıraktık .Allah tekrarına kavuşturmayı nasip etsin inşallah.Tutulan oruçlar ,edilen dualar kabul olsun.Herkese iyi bayramlar.Ben nöbetçi bir eş ve iki çocukla bayramın ilk günü evde olanlardanım.Yani bayram havasını  yaşayamadık.Neyse sağlık olsun .Üçüncü bayram yola çıkıyoruz biz de nasipse aileleri ziyarete.

Gelelim bu yeni çiftimize.Bu araba süsüne benzer bir süs görmüştüm ve masaüstümün bir köşesinde duruyordu,hoşuma gitmişti.Dogrusu bu kadar erken  kullanacağımı düşünmemiştim.Kuzenim evleniyor ve hemen onlar için kollar sıvandı.Gelin arabasını ya da kapısını süslemesi için yaptım.Süsten bağımsız bir şekilde isimlerini de yazmak istiyorum ama şimdi zamanım yok...

 Gelin kızımız...
 Çiçeklerimiz. Bakmayın büyük göründüklerine minicikler aslında.Biraz da simle süslediğim buketimiz çok cici oldu. İlk defa yaptığım işlerde öyle heyecanlanıyorum ki fotoğraf çekmek aklıma bile gelmiyor.Ama küçük keçeleri değerlendirmek adına ben bu çiçeklerden daha yaparım , yapım aşamalarını da o zaman fotoğraflandırırım.

 Damat beyimiz.Gözü gelinden başkasını görmüyor :)
 Gelin hanımda oldukça şık ve sade :)
Allah mesut etsin .Bir yastıkta kocasınlar inşallah  :)

2 yorum:

Hobylst dedi ki...

Merhabalar bloğunuzu etkinlik sayesinde keşfettim, takibe aldım. bana da beklerim, evgiler.

http://hobylst.blogspot.com.tr/

konya düğün salonları dedi ki...

ahah :) çok güzel ve yaratıcı paylaşımınız için teşekkürler kesinlikle değerlendiricem bu fikri ..