HABERLER GÜNDEM

30 Ekim 2015 Cuma

''Anlat Blogunu '' Etkinliği

blog keşfi etkinlikleri
      Merhabalar... Bir blog tanışma etkinliği de benden. Daha önce blogger arkadaşlarımın düzenlediği bir kaç etkinliğe katılmıştım.Yeni blog keşiflerinde oldukça etkili oldu.Blog takip sayımı iki katına çıkaran etkinlikler de oldu. Uzun süredir listeme yeni blog ekleyemiyorum ve başka listelere de girmiyorum.  Yani bi durgunluk var sanki blogumda ,canlandırmak gerek diye düşündüm .Bu etkinlik sayesinde yeni yeni bloglar  keşfetmeyi umuyorum.

      Öncelikle blogumu tanıtayım  .Resimlerden  de anlaşılacağı gibi keçe en büyük aşkım . Çok sık oturup yapamasam da her fırsatta keçe yapmaya çalışıyorum.Bunun yanında mutfağım ; daha çok hamur işleri yapmaya bayılıyorum. Ama artık malzeme değerlendirme ,doğal malzemelerle çalışma , eva  ,geri dönüşüm , çocuk etkinlikleri gibi gözüme hoş gelen bütün elişlerine bayılıyorum , yapmaya çalışıyorum.İşten ,  çocuklardan fırsat  buldukça zamanımı değerlendirmeye çalışıyorum.Benim gibi olan blogları da tanımak , onlardan fikir almak isterim.

Güncel yayınlarımı facebooktan takip etmek isteyenler için:

https://www.facebook.com/Evimizinmarifetleri/?ref=bookmarks

        Katılım şartları çok kolay

1. Blogunda  bu resmi yayınlayarak  altına da sayfa linkimi bırakarak etkinliğimizi listendeki bloglara duyurduktan sonra ,bu postun altına blogunu en iyi  anlatan bir yorum yazıp , blogunun   linkini bırakmalısın.

2. Eğer istersen aynı paylaşımı bütün sosyal medya hesaplarında paylaşabilir ,onların linklerini de yorumuna ekleyebilirsin.

           Atılan yorumlardan seni ilgilendiren blogları listene ekleyerek yeni tanışmalara vesile olurum inşallah. Etkinliğimiz şimdiden hayırlı uğurlu olsun.Umarım faydalı olur ..Şimdilik hoşçakalın ,sevgiyle kalın......

Hiç yorum yok: