HABERLER GÜNDEM

8 Nisan 2014 Salı

ÇİKOLATALI PUDİNGLİ KURABİYE

 Yeni bebek olur da koklamaya gelinmez mi?? Bizim de öyle oluyor. Eşimiz dostumuz yeni bebeğimizi görmeye geliyorlar.Adı bebek hayırlamak zaten sadece kahve içmeye  geliyor insanlar .Ama ağırlamadan olur mu? Hele bi de blog yazarken.Elimden geldiğince misafirlerimizi kendi yaptıklarımla ağırlamaya çalışıyorum. Bu arada zaman da benim için çok önemli olduğu için kolay ve lezzetli olan tarifleri seçiyorum.Bu kurabiye de öyle bir zamandan.Daha önce muzlu pudingli olanı yapmıştım. İçinde nişasta olmasından dolayı kıyır kıyır ağızda dağılan  ve aromalı kokusundan bu kurabiyenin içinde ne olduğunu anlayamışlardı.Bu kez de  Dr. Oetker parça çikolatalı pudingle denedim. Bütün malzemeleri at karıştır, yuvarla doooğru fırına...15 -20 dakika sonra evi saran çikolata kokusuyla beraber kurabiyelerimiz hazır.Çook pratik ve de lezzetli.Dilerseniz
muzlu pudig tarifini de gözden geçirebilirsiniz.Ben yine de malzemeleri bir daha terkarlayayım.

MALZEMELER:

1/2  paket  sana hamur işi,
1/2 çay bardağı sıvı yağ,
2 yumurta
1  kahve fincan pudra şekeri,
1 paket çikolata parçalı puding,
1,su bardağı  buğday nişastası,
2 tatlı  kaşığı kakao,
2 su bardağı  un, (yeterli gelmezse bir miktar daha ekleyebilirsiniz)
kabartma tozu

YAPILIŞI:
 Oda sıcaklığındaki margarin  sıvı yağ ve şeker iyice  karıştırılır. yumurta ,nişasta ,un  kabartma tozu ,kakao ve puding sırasıyla atılarak karıştırılır.Ele yapışmayan bir  hamur elde edilir.170 derecede 15-20 dakika pişirilir.Hem pratik hem de çok lezzetli .Özellikle çocukların dayanamadığı bir kurabiye.İyi bir saklama kabında saklanırsa kolay kolay da bayatlamıyor .Eee daha ne olsun .Yanına da bir bardak çay :)))Afiyet olsun...


yayınlarımı takip etmek için facebook adresimde beğeni tıklamanız yeterli:))

Hiç yorum yok: